onsdag 11 februari 2009

i know that after tonight

Jag har tappat all min inspiration jag har till att skriva. När jag sitter på bussen eller ligger i badet har jag hur mycket som helst, men så fort jag sätter mig framför min lilla vita apparat försvinner det. Jag har kvar min drömmar som jag fortfarande spinner på..
På lördag är det stämma och jag ser framemot det som bara den. Jobb till 20.00 igår och 22.30 idag och utöver det tar skolan all min tid. Hade historiaprov i måndags, samhällsprov idag, naturkunskap till imorgon och engelska till på fredag.
Igår tog jag en fika med Simone, idag ska jag träffa Elin, imorgon en träff med min gamla barndomsvän Jakob och senare bästis Anna och på fredag träffa mina fina Matilda. Ska även hämta ut min kemtvätt och sen optikern på fredag.

Det finns något i dina ögon, är allt allting okej?
Du tittar upp mot himlen..
Du längtar efter något mer
Ge mig din högra hand,
Jag tror jag förstår, följ mig - och du kommer aldrig vill återkomma

Inga kommentarer: