söndag 8 februari 2009

jesus is better than love

Long time, no see. Fan vad jag måste bli bättre på att uppdatera här. Torsdagen startade jag med en lunch med pappsi och sedan körde han mig till Dockan där jag fick håret fixelixat. Efter nån timme hos min egna frisör Karro tog jag mig till staden där jag träffade Anna. Nya skor och en ny jacka senare tackade jag för idag och åkte hem.
I fredags var jag i skolan en lektion på morgonen och sedan åkte jag hem för att sova lite till. När jag vaknade uträttade jag lite ärenden med min mamms så som banken, optikern och sist men inte minst kemtvätten. Jag träffade min gamla men fantastiska vän Helle och vi tog oss in till stan. Mycket mys och skratt och jag gillade det. Kvällen spenderade jag hemma då jag skulle upp tidigt imorse.

Det ska jag imorgon också, men inte hindrade det mig från att åka hem till TB där han, Carro, Simone och Martin befann sig och senare anslöt sig även Daniel. Vi kollade melodifestivalen och en annan trevlig och ganska rolig film. Mellan jobb och schlagern hann jag med en mysig middag med papps som fyller år idag (eller rättare sagt, för 20 minuter sen). Grattis än en gång, jag älskar dig mest av allt! Det vet du.

Någon annan som också fyllde år är Noria. Min fantastiska Egyptenvän och om en vecka även min MSU-kommittes vän. Hoppas du har haft en otroligt bra dag, vännen!
Nu ska Kattiwo hoppa ner i bingen för 07.12 sitter hon på bussen (alltså om cirka 7h) och 08.00 börjar hon jobba. Slutar klockan 17, antagligen halvdöd. Men nu: sömn! Nighty my lovers.


Jag älskar denna bilden.
Jag, Carro, TB, Bob och Daniel - och alla ser så glada ut :)


Och jag var glad som aldrig förr!

1 kommentar:

Anonym sa...

Woooff woff! Synd att vi inte hann ses idag, vi får mata på stämman istället. Puss W