söndag 25 januari 2009

this is a deadmachine

Har fått klagomål efter klagomål nu att jag inte är lika bra på att blogga nu som jag var förut, och bestämde mig för att give it a shot igen. Åter till mina ointelligenta men dagliga inlägg ;)
I fredags bar det av till Helsingborg för årsmöte. När mötet var avslutat och smörgåstårtan var uppäten gick vi ett helt gäng till någon pub för att fortsätta kvällens trevligheter.

Igår var det mer party, denna gången hemma hos Tb. Galen kväll med orimliga hets-sms, samling i sängen och olindax. Mycket trevligt. Fick skjuts hem av Darko någon gång inatt och träffade min bror på gatan. Vi lagade nattmat tillsammans och sedan somnade jag gott. En eftermiddagsfika med Helle idag var pricken över iet och vi diskuterade religion ganska länge. Intressant men ganska psykande. Illusioner, tro, döden, är Gud verkligen god? osv osv. Nu ska jag laga lite mat och sedan styra upp min vecka.

Inga kommentarer: