onsdag 28 januari 2009

you know i cant erase you from my mind

Onsdagsmorgon och jag har glömt att uppdatera sen i söndags. Damn, hur var det nu med mina dagliga inlägg? Hm...
I måndags började jag dagen med att åka till Isabelle och fixa mina naglar. Matade hem till Tb lite och mumsade scones till frukost, för att sedan träffa Ellen en liten sväng. 12.30 började skolan och jag var där i tid och när skoldagen var slut åkte jag till jobbet för en introduktionskurs.
Igår efter skolan hann jag träffa både Tb och pappa och köpa en ny kavaj innan jag faktiskt jobbade min första arbetsdag på Donken. Det gick sjukt bra, mina kollegor var mycket trevliga och jag lärde mig kassan snabbt. Kom hem vid halv tolv och deckade snabbt i säng..

Idag blir det skola, träffa Anna och jobb!

Inga kommentarer: