fredag 2 januari 2009

nothing compares to you

Ja, då var det 2009. Nytt år, nya tag och nya möjligheter. 2009 kommer bli grymt. Om 2008 var bra kommer 2009 bli ännu bättre, och jag är sjukt laddad! Min årsresume kommer komma upp här på bloggen nu någon gång i dagarna, då jag inte har hunnit skriva färdigt den helt än. But its comin, its comin.

Nyårsafton var perfekt och jag spenderade den med mina närmsta. Först en god middag med tjejerna hemma hos Anna där vi blandade middag och kortlekar till singstar och marängswiss. Det var en galen middag men oj så kul vi hade. Några lekar och en del alkohol senare gav vi oss hem till Baltzar där festen var i full gång. Lite trädgårdssnack har väl ingen dött av.

Tjejerna stannade kvar där medan jag hoppade in i en taxi och begav mig till stan och hem till Tb. Där vankades det ännu mer folk och jag blev ännu gladare! Flera flaskor champagne öppnades, bra affärer gjordes (byt en bacardi mot två) och när klockan var sex på morgonen fick jag äntligen tag i en taxi och åka hem. Det var en fantastisk kväll och jag är äckligt nöjd!


Jag

Oskar och Jag

Amanda, Jag och Viktoria

Sara, Viktoria och Carro

Hannizzpuss och Jag

Jag och några randomsnubbar


Jag med tomtebloss


Marcus och Jag


Gustav och Noria


Daniel

Inga kommentarer: