onsdag 25 mars 2009

dreams on fire

Vilken underbar dag det var igår. Lugn dag i skolan, lunch med pappa, fyra timmars fik med Amelie, hets hos Bob, MUF och sen avslutar dagen med några glas vin på Lilla Torg. Alltså en underbar dag men det kändes imorse när Noria hetsade ett sms kvart över sju att vi ska ses på kansliet klockan 9.

Jag pallrade mig upp och det blev kampanjfrukost för hela slanten. Vidare till Borgar där vi kampanjade som riktiga MSUare och sen hann vi även med en galen klasspress på St Petri. Vid två mötte jag upp Johanna, Kajsa och Hanna för en fantastisk fika och ännu mysigare promenad i stan med mys på Weekday och snack vid kanalen. Kajsa lämnade och Erik joinade och jag är så nöjd med vår minireunion.

Vid sex var det distriktsråd och vi gick igenom verksamhet och jag blir bara stoltare och stoltare över att vara medlem i detta fantastiska förbund. Nu sitter jag hemma med Oskar, Jocke, Viktor och Martin. Trevlig kväll och jag börjar bli mindre bitter. I like.

Inga kommentarer: