söndag 22 mars 2009

liquid dance

Det finns dagar då man känner en enorm glädje och lycka inom sig och så finns det dagar där man endast känner uppgivenhet och besvikelse. De senaste två veckorna har dessa dagarna blandat sig som en mixer i mig och jag har inte vetat vilken plattform jag har stått på, vart jag har befunnit mig eller vart jag bör ha tagit vägen.

Helgen har fyllts med jobb och jag gillar det. I lördags blev det en promenad till Arlöv efteråt medan igår stod vi 100m ifrån varandra hela dagen utan ett knyst. Jag har varit förbannad och ledsen och det enda jag har velat göra är att skrika bara ett par sekunder efter jag har speglat mig ett par chokladbruna ögon som får varje glass att smälta.

Jag vet inte vart jag ska, men jag ska komma dit.

1 kommentar:

Elin sa...

snooook <3
Gumman, snart måste vi slå ihop våra kloka skallar och ta en fika!