onsdag 17 december 2008

friday im in love

Dålig uppdatering igen, men jag skyller på för mycket att göra! Jag och Anna stack hem till Nisse i fredags, men stannade där ungefär endast en timme. Sedan åkte Anna vidare till någon annan fest och jag åkte till Tygelsjö för att spendera natten där.
Kvart över åtta på morgonen därpå fick MrX köra mig hem, snabbt som fan, för att jag skulle hinna duscha och packa innan tåget som gick 09.08. Och vet ni? Jag hann!

Framme i Helsingborg träffade jag alla fantastiska Jesus-deltagare och fan vad kul det var. Åh vad rolig helg. Utbildning + middag och fest gjorde helgen susen, trots alldeles för lite sömn. När jag, Noria och Emma satt på tåget hem i söndagseftermiddag kändes tröttheten av men fan vad nöjda vi var.
I måndag var jag först i stan med Karro, för att sedan hetsa till skolan. Efter skolan blev det jobb och sedan hem och sova. I går var jag i skolan och tråkade. Vid kvart i ett träffade jag Annika och Sussie, och vid ett kom Dag. Dagen spenderade jag tillsammans med Dag och det var mycket trevligt. Vid sex var det julavslutning med MUF i någon timme och sen hem och sova.

Nu ska jag snart till skolan. (Gud vad tråkigt inlägg)

Inga kommentarer: