lördag 20 december 2008

i have a dream

Fredagen är kommen och jag spenderar den hemma. Konstigt men väldigt skönt. Ska upp tidigt imorgon ändå så det mår nog både hjärtat och levern bättre av. Min kära bror överraskade mig idag genom att komma hem två dagar förtidigt. När jag kom gående på gatan såg jag igenom fönstret att min andra bror pratade med någon.

- Har du kompisar här?
- Nej, det är bara Martin. Han är på ditt rum, lånar din dator eller något sånt.

Så när jag går in på mitt rum så skrämmer Jocke mig genom att hoppa upp genom täcket. Sjukt överraskad men sjukt glad blev jag. Så det blev en trevlig syskonmiddag med mig, Jocke och Oskar och sedan åkte Jocke. Jag började städa mitt rum och kollade lite Gossip och nu ligger jag i min säng, ska strax sova. Natti.

Inga kommentarer: