måndag 29 december 2008

i live on the second floor

Såhär dagarna efter jul och innan nyår blir det automatiskt inget bloggande för min del vilket gör att det blir en lång sammanfattning lite senare, i detta fallet ska jag försöka göra det nu.

I fredags blev det en lång dag i stan med Jessica. Jag köpte en ny väska, en ny klocka och lite så. Mysig dag. Vid fem träffade jag Ellen och så tog jag en fika med henne, och sedan åkte vi hem. Var hemma i typ 10 minuter och sedan åkte jag hem till Anna, där vi käkade en god middag med hennes föräldrar. Vid halv nio tog vi bussen in till stan och kollade på Yes Man på bio med Jim Carrey. Sjukt kul film! Var hemma vid halv ett någon gång och sen skulle jag upp igen vid tio dagen efter.

I lördags tog jag och Anna tåget vid 11 till Fields för en hel dags shopping. Det blev massvis med mys och jag trivdes. Vid halv sex tog vi tåget in till Ströget där vi strosade runt för att sedan hamna på The Irish Rover för att pimpla vin, dricka drinkar och bara prata om allt möjligt. När klockan började närma sig tio gick vi över till en annan klubb där vi träffade Totte, Alain och Pebbe. Sjukt kul och shotbrickorna flödade.

Tog tåget hem vid halv tre och var hemma lagom till sängdags. En underbar dag som jag tackar Anna enormt för.






Inga kommentarer: