lördag 29 november 2008

do i look like i sell drugs?

Nu är jag hemma efter en mysig kväll utanför hemmet. Åkte in till stan vid halv tio för att möta Karro, där vi gick en promenad i ca 30 minuter för att sedan sätta oss på en bänk mitt i stan. Där satt vi i en timme och diskuterade allt möjligt. Det var mysigt väder, inte blåsigt alls utan vindstilla och lite kyligt. Vid halv tolv åkte Karro hem med Vicy och hennes vän, och jag begav mig mot västra hamnen och Bob. Vi gjorde varma mackor, tittade på Boston Tea Party och jag inspekterade hans nya lägenhet. Jävligt fin!

Min kväll med Victoria och Elenor förstördes men ersattes med något annat bra. Vi får ta det en annan kväll babes, men inte imorgon för då är det Danmark som gäller. Jag och Karro ska dit för att se Elton John. Och det kommer bli fantastiskt, underbart, magiskt. Ja det kan bli hur som helst, men jag kommer var nöjd när jag åker hem.

Inga kommentarer: