torsdag 20 november 2008

i cant keep myself from lovin u

Hej bloggen (och Bob, mjähmjäh)!
Igår blev det ingen uppdatering och det finns faktiskt en anledning till det. Jag orkade inte. Gick i skolan mellan 9 till 13, sen var jag på stadsvandring med klassen och någon arkeolog till kl 15. Det var askallt och blåste så inibängen, så tänk på det nästa gång ni svettas eller är oerhört varma. Det kan gå runt en liten Kattiwo i vintervädret och frysa häcken av sig.

När stadsvandringen äntligen var slut tog jag mig till jobb och slet ännu mer. Pappa hämtade mig så tacksamt när vi stängde kl 7 och vi åkte och käkade pizza på Limhamn. Hem, kolla Gossip och sen rakt ner i bingen.
Imorse började jag elva och gick till två, träffade Karro för lite prat och sedan iväg och jobba igen. Nu är jag äntligen hemma och väntar på mat.. Ska plugga till ett engelskaprov imorgon och sedan packa, för att tillbringa helgen i Göteborg. Kul!

Inga kommentarer: