söndag 16 november 2008

Hej bloggen!

Mitt första inlägg här på blogspot. Jag bröt konservatismen i mig och drog till med en drastisk förändring. Från en sida till en annan, från blogg.se till blogspot.com, men vet ni? Jag gillar det.

Helgen har jag spenderat i Jönköping. Oväntat eller ej, men jag har haft kul. Bodde hos Emma däruppe som jag inte har träffat på evigheter, och vi tog igen det mesta med en hel del skitsnack. Kampanjade i Värnamo i fredags och igårkväll kom Carro och höll mig sällskap under tiden Emma var och partajade. Vi roade oss med stämmohandlingarna en lördagkväll.. Jag vet inte riktigt på en skala hur nördig jag ska kalla mig, men resultatet hamnar högt upp.

Veckan som kommer ska tillbringas tillsammans med skolan, jobbet, politiken och på lördag åker jag till Göteborg, där förbundsstämman är i fullgång.. Ska även hinna med läkaren på torsdag, prov på tisdag och redovisning på onsdag, samt ett utvecklingssamtal och ett föredrag om vad som händer i politiken just nu.

Well.... this is what it's all about!
enjoy!

1 kommentar:

Skribenten sa...

Så då var man först och skriva här :)
Undrar vad som har hänt med rubrikerna? har du blivit tondöv?
I övrigt ser det bra ut och bloggen ska följas.