tisdag 18 november 2008

footprints in the sand

Oj vilken lång dag! Tänkte uppdatera efter utvecklingssamtalet men min dator dog och hade inte någon laddare med mig. Hade som sagt prov i idrott&hälsa-teori och det gick hyfsat tycker jag. Det kändes bra och jag svarade på det mesta, så vi får väl hoppas på ett VG åtminstonde. Kl fyra var det dags för utvecklingssamtal och det gick riktigt bra. Fick höra många uppmuntrande kommentarer om min skolgång och nu känns det ännu roligare att komma till skolan.

När det var klart vid halv fem, körde pappa mig till Frans Suell som hade Öppet Hus. Jag skulle ju modella för Karro med mitt hår, och vi (läs: hon) höll på att fixa och dona med det ända fram till åtta. Tre timmar satt vi med det, men jag blev nöjd. Riktigt grymt! Har tyvärr ingen bild, har bara en bild på när jag och Bella sitter med spolar i håret men den ligger inte på datorn.

Var hemma vid nio, hungrig som en varg. Pappa hade lagat chevapchichi (hur stavas det?) och pommes, och det var enormt gott. Det är få tillfällen som jag uppskattar så enkel mat men idag var jag fan nöjd. Nu ska jag kolla ett avsnitt på Andra Avenyn, ja jag är nördig, och sedan sova!

Inga kommentarer: