tisdag 18 november 2008

no one wants forever

Hej bloggen!
Sitter i skolan just nu och skriver en svenskauppsats, som ska redovisas nästa vecka. Kommer bli bra tror jag, bara jag ger den tid. Kom tidigt till skolan imorse för att gå igenom powerpointen till redovisningen imorgon med Anton. Ska gå igenom den med Amira också och sedan är jag fit for fight. Har prov om ett par timmar så ska plugga på det nu när dem andra har matte.

I eftermiddag har jag utvecklingssamtal och det får vi se hur det går. Karro frågade mig om jag ville komma efter det och modella för henne, och jag ställde upp på det, så efter utvecklingssamtalet åker jag nog till salongen och ställer upp. Sen vid 18 ska jag nog på ett föredrag om brott och straff på MUF, av en kille från SÄPO. Har ej bestämt än, men det lär bli riktigt intressant. Uppdaterar efter utvecklingssamtalet, önska mig lycka till!

Inga kommentarer: